marți, 5 octombrie 2010

Viata

Practic ideea acestui blog, a venit după ce eu, în perioada de final a adolescenţei mele scrisesem o scurtă nuvelă intitulată Grygoland. Era de fapt o prezentare fantastică a unor momente trăite. O adolescenţă zbuciumată. Cu multe petreceri. Cu alcool. Cu fete. Cu entuziasm. Cu responsabilitate mai puţină, dar cu o organizare deosebită în ceea ce înseamnă arta petrecerii. Nuvela s-a dus. Am împrumutat-o şi la un moment dat am pierdut-o. Era la stadiul de manuscris pur. Prima variantă. Un caiet plin. Nu o sa încerc să o rescriu. Dar o să încerc să-mi readuc aminte de tot. Aşa cum a fost. Şi aşa cum văd lucrurile acum, la mai bine de 10 ani distanţă.

Un comentariu:

  1. Si tu ai scris in adolescenta intr-un caiet, o poveste. Si eu la fel. Doar ca eu am imprumutat caietul si mi s-a inapoiat :) Ti s-a intamplat vreodata sa scrii o poveste iar dupa 7-8 ani de zile sa-ti dai seama ca mai mult de jumatate din ce ai scris tu atunci ai trait, de fapt, in ultimii doi ani? Poate ca pare o nebunie, dar crede-ma ca si eu am ramas surprinsa la momentul respectiv.

    RăspundețiȘtergere