joi, 26 noiembrie 2009

După pauză

Revin după o pauză în care am preferat să nu postez nimic pe blog tocmai pentru că am crezut că de fapt ceea ce spun nu contează. Poate că m-am înşelat. Poate că lumea s-a trezit la viaţă. S-a văzut şi la vot. Lumea a votat. Că a votat bine sau rău, numai istoria ne va spune. Că toată suflarea politică s-a aliat acum împotriva lui Băsescu este o certitudine. Am ajuns o ţară în care populaţia este împărţită în pro şi anti Băsescu. Fanii marinarului spun că ceilalţi sunt comuniştii. Nu au argumente cu care să ne convingă că Băsescu poate face bine dar scuipă tot ce e în jur. Din cauza asta eu nu înţeleg ceva la curentul portocaliu. Cum poţi crede că toţi sunt comunişti sau proşti pentru că vor să schimbe un rău care a destabilizat tot...parlament, guvern, a înverşunat oamenii între ei şi ne-a îndepărtat în plan extern. De ce toţi ceilalţi au atâta ură împotriva lui Băsescu dacă marinarul a făcut atâta bine? Când unul îţi spune că eşti beat te mai gândeşti, dar când doi fac treaba asta, trebuie să te duci să te culci. Sau poate vor să trăiască în beţie. Vorba unui contemporan....ne-am împărţit în portocalii şi....negrii. Adică suntem pe o tablă de şaf, într-o partidă în care printr-o rocadă nebunul ar putea ieşi din joc. Oare câte piese vor mai fi sacrificate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu