luni, 9 martie 2009

De ce GRYGOLAND?

Nu am crezut în urmă cu ceva timp că îmi voi face un blog. Mi se părea pierdere de timp, mai ales în contextul în care nu sunt o persoana care să se laude cu multe ore libere. Dar.... am vrut să învii Grygoland. Ce este Grygoland? Probabil o tâmpenie. Un fel de nuvelă scrisă de mine, undeva la limita dintre adolescenţă şi tinereţe, o paralelă între un pionierat al EMO şi o tendinţă de "şmecherire". O plimbare între două lumi şi o viziune urâtă şi deprimantă a mea asupra condiţiei mele. O nuveluţă, al cărui manuscris l-am pierdut. Ideea nu a murit. Şi...până la urmă, spiritul grygoland trăieşte. Lumea din mine se întrepătrunde cu cea din jurul meu. Înainte eram mai boem. Acum...sunt pragmatic. Acesta e doar începutul şi asta pentru că am multe de spus. Încă am multe de spus. Cu alte cuvinte.....bună ziua dragi cititori de blog!

2 comentarii: